Casino klagomål

Som spelare bör du alltid få en rättvis behandling av casinon på nätet. Även om detta nästan alltid är fallet så finns det dessvärre undantag. Vi på casinofeedback tror på en öppen dialog och transparens. Därför kan du, på den här sidan, ta del av casino klagomål som skickats in från spelare.

Klagomålen kan handla om allting från orättvisa bonuserbjudanden eller spel som inte fungerar till ohjälpsam kundtjänst eller problem med utbetalningar. Nedan presenterar vi klagomål hos casinon från juni månad.

Jag har fått bonus fast jag inte bad om det

Jag registrerade ett nytt konto för några dagar sedan och gjorde min första insättning på 1000 kr. Eftersom jag bara spelar blackjack var jag väldigt noga med att INTE acceptera välkomsterbjudandet. Jag satte direkt igång med spelandet och tänkte inte så mycket på mitt saldo. Det gick bra och efter min första session låg mitt saldo på cirka 3000 kr.

Jag spelade därefter ytterligare två sessioner och fick upp mitt saldo till 5 500 kr.
Jag kände mig nöjd med vinsten och klickade mig vidare till kassan för att ta ut pengarna. Då, till min stora förvåning, står det att jag har en bonus att omsätta! Tydligen hade casinot gett mig bonusen även fast jag inte ville ha den. Och eftersom bonusen inte gäller på blackjack måste jag nu spela för tiotusentals kronor på spelautomater innan jag kan göra ett uttag.

Det är helt orimligt, speciellt eftersom jag klart och tydligt angav att jag INTE ville ha välkomstbonusen.

Klagomål Casino

Vad händer med mitt uttag? Det har gått tre veckor sedan det blev godkänt

För cirka tre veckor sedan (23 dagar för att vara exakt) gjorde jag en uttagsförfrågan. Totalt fanns det 2 000 kr på mitt konto som jag ville ta ut för vi ska på semester snart och jag ville ha lite extra fickpengar. Jag vet att man måste skicka in dokument så jag gjorde det direkt. Har heller ingen bonus på mitt konto så det är inget problem.

Mina dokument har blivit godkända och uttaget blev också godkänt. Men nu har det gått tre veckor och ingenting händer. Har inte hört någonting från casinot. Jag menar ett uttag till kort ska inte ta mer än max typ 5 dagar. Har spelat på massa casino innan och aldrig haft samma problem.

Vill verkligen ha mina pengar nu eftersom jag vill ha med dem på semestern, börjar bli trött på att vänta.

Fick inga free spins!!

Är det okej att ljuga i reklam?
Det stod att jag skulle få free spins på Starburst om jag signade upp ett nytt konto men det har jag inte sett röken av hitintills!! Jag skapade ett nytt konto igår och det stod att så snart mitt konto är registrerat skulle jag få mina free spins. Ingen insättning skulle behövas.

Men mitt konto ekar fortfarande tomt.
Tycker inte alls det är okej att agera på detta sätt. Man kan inte säga till nya spelare att man delar ut free spins och sedan inte gör det. För det första så är det lögn och falsk marknadsföring vilket är olagligt. För det andra så är det respektlöst mot spelare och ger ett väldigt dåligt första intryck av casinot.

Jag menar, det är inte free spinsen i sig som är problemet. Tycker bara inte det är ok för att casinot att ljuga för sina nya spelare.

Mina dokument blir aldrig godkända

Hej, jag har ett problem som jag börjar bli riktigt trött på nu. Här en kort story om bakgrunden:
Jag registrerade mitt konto i början av mars i år och i slutet av april gjorde jag min första uttagsförfrågan. Jag blev ombedd att skicka in mina dokument (pass, telefonräkning och kopior på mitt betalkort). Jag gjorde som jag blev tillsagd och skickade in tydliga kopior på de alla.

Cirka fem dagar efter att jag skickade in dokumenten fick jag beskedet att de inte blev godkända eftersom kopian på mitt pass var för otydlig (fast det gick helt perfekt att läsa det).

Jag skickade in alla dokument en gång till och såg till att scanna allting. Efter ytterligare fem dagar fick jag som svar att telefonräkningen var för gammal. Den måste tydligen vara inom de tre senaste månaderna.

Jag började tappa tålamodet här men tog en ny räkning och skickade in alla dokument ännu en gång. Och vad händer? Jo denna gången är det fel på kortet. Alla fyra kanter måste vara synliga, vilket dom är. Jag ser inte vad som är problemet. Börjar på allvar tro att casinot vill lura mig och aldrig kommer att betala ut mina vinster.